Clientul Mentor International poate returna produsele achizitionate prin comanda, in urmatoarele situatii:
1. Coletele prezinta deteriorari severe
2. Produsele au fost livrate gresit
3.Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, aplicandu-se normele cuprinse in O.U.G. 34/2014.
Clientul este obligat sa notifice Mentor International intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/ sau serviciilor Clientului care a notificat Mentor International despre intentia de a returna produsele ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile de la data expedierii notificarii, in caz contrar Mentor International considerand cererea nefondata/invalida.
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea/aprobarea returului de catre Mentor International.
In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitatat de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client.
Conditii de returnare – PARTICULARITATI
1.Mobilier
– Produsele trebuie returnate in starea de produs nou si insotite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factura fiscala, bon fiscal, fisa tehnica, manual de utilizare, certificat de garantie), bine ambalate si protejate la transport.
– Produsele care au fost comandate pe dimensiuni speciale “la comanda-pe dimensiuni cerute de client”,nu de serie nu vor putea fi returnate.
– Produsele efectuate la comanda nu pot fi returnate. Aceste produse au fost confectionate special pentru dumneavoastra.
Prin produse la comanda intelegem orice produs care a fost personalizat dupa preferintele clientului (dimensiune: lungime, latime, inaltime; material de suprafata – prin specificarea unui cod de material sau orice alta modificare fata de modelul standard prezentat in pagina de produs, conform articolului 16, punctul c, din Ordonanta de urgentanr. 34/2014.
ATENTIE:
In cazul in care produsele a caror returnare se solicita, prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie (sau factura) lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre client, Mentor International SRL are dreptul de a decide acceptarea
returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse produsului de catre reprezentantii nostri.
2.Scaune
Scaunele se pot returna in urmatoarele conditii:
– Scaunul nu trebuie sa prezinte zgarieturi,loviri sau alte defecte fizice.
3.Saltele
Pentru returnarea saltelelor in 14 zile acestea nu vor trebui desfacute din husa de plastic care le acopera. Saltelele pot fi probate fara a le dezambala.Saltelele ce au fost desfacute din husa nu pot fi returnate.
Saltelele care au fost facute pe dimensiuni specificate de client “la comanda” nu pot fi returnate.
4. Canapele si Coltare
Returnarea canapelor sau coltarelor aduse la comanda pe culori personalizate se accepta doar daca produsul final nu corespunde ca orientare colt sau culoare cu ceea ce s-a comandat.
Reclamatii
Legislatia prevede un termen de 15 zile calendaristice pentru rezolvarea unei reclamatii! Pentru ca produsele comercializate de sedio.ro sunt fabricate in afara tarii, cumparatorul va fi instiintat si accepta prin prezenta ca termenul de rezolvare a reclamatiei va fi comunicat in scris la primirea reclamatiei de catre Vanzator/Furnizor! Termenul nu poate depasi
insa 60 de zile de la primirea reclamatiei de catre Vanzator.